Døren intro

På hjørnet, rett nedenfor der jeg bor, er det en dør.

Det foregår mye rart bak den døra.

Folk maler.

Drikker vin.

Tagger.

Er sofistikerte.

Rølper.

Og masse annet mystifistisk.

Men det som er facsinerende med døren, er at over den, er det enn liten plass. Og på denne plassen, så står det et ord. Men det ordet forandrer seg. Jeg har bodd her i litt over et år, og jeg har sett kanskje 10 forskjellige ord. Og nå skal jeg begynne å ta bildet av den. Så kan du følge døren sammen med meg.

 

Translation:

On the corner, right by house. There’s a door.

A lot of things happens behind that door.

People paint, drink wine, do graffiti, are sophisticated, obnoxious and a lot of other mysterious things.

But, above the door, there’s a little space. And on that space there’s a word. That word changes from time to time, and i’m gonne start photographing it.

For you.

En kommentar om “Døren intro

Legg igjen en kommentar

