Litt trist, litt glad, litt sint, litt fyrverkeri, litt skuffet, litt imponert, litt sliten, litt lykkelig…

Det er en sånn dag. En som er full av følelser, så mange at kroppen ikke klarer å tyde dem. Jeg har hatt en fantastisk helg. Julebord med gode venner på fredagen. Prosecco og moro med min vakre bestevenninne Berit og en ungdomskolevenninne av oss. Så jeg er lykkelig, og sliten.

Men jeg er også litt trist. For selv om livet mitt er så utrolig bra, så er det en liten klump inne i meg, som om jeg har et savn etter noe jeg ikke klarer å definere.

Klumpen er ikke konstant, den forsvinner i korte perioder, når jeg hører en fin sang, får melding av en jeg er glad i eller spiller backgammon med Monika på Oslo mekaniske. Men den kommer alltid tilbake, så jeg prøver nye ting for å få den til å forsvinne. En av de tingene jeg gjorde var å ringe verdens beste og klokeste mormor, hun sa at det er to ting jeg må gjøre.

Om jeg får til det, så kan jeg kanskje fjerne litt trist, litt sint og litt skuffet…

Legg igjen en kommentar

