Soixante

1. Hvor gammel er du om fem år?
31 år minus 4 dager.

2. Hvem var du sammen med i minst to timer idag?
Ida og Erik.

3. Hvor lang er du?
160 cm.

4. Hva var den siste filmen du så?

Løvenes konge på kino.

5. Hvem ringte du sist?

Ida

6. Hvem ringte deg sist?

Helena

7. Hva stod det på den forrige sms’en du fikk?

«Trygt hjemme og overraska med fancy middag:) snill mann jeg bor med! Takk for rarfine dager jenta, syns du er og har vært råtøff, beundringsverdig. Innmari glad i deg!»

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?

Kommer annpå hvem det gjelder. Hver har sin sjarm. Men koselig sms’er kan leses om igjen.

9. Er dine foreldre gifte eller skilte?

Ingen av delene. De er ikke sammen heller, men lykkelige på hver sin kant.

10. Når så du mamman din sist?
På tirsdag. Jeg savner henne allerede.

11. Hvilken farge har du på øynene?
Grønne med en mørk ring rundt iris. Men om lyset er riktig, så ser de blå/grå ut.

12. Når våknet du i dag?

08.10. Det skjer aldri at jeg våkner så tidlig når jeg har fri.

13. Hva er din favorittjulesang?
Fairytale of New York med The Pogues.

14. Hva er din favorittplass?

Oslo mekaniske, og andre koselige kafeer. Og Garidech og Toulouse på sommeren. Og i armkroken til en jeg er glad i.

15. Hvilken plass liker du minst?

Overfylte steder hvor man ikke får puste.

16. Hvor tror du at du er om ti år?
Bor i en storby i europa med mann, barn og kjærleik.

17. Hva skremte deg mest om natta som liten?

Søvnen, jeg ville helst sitte oppe å lese.

18. Hva fikk deg til å le hardt seinest?

Jonas, John, Stine og Helena som fikk meg til å le så jeg ristet og gråt om hverandre på Brukbar forrige lørdag.

19. Hvor stor er senga di?
150 eller 160 bred

20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Bærbar

21. Sover du med eller uten klær?
Uten

22. Hvor mange puter sover du med i senga?
Sover med 2, men bruker 1.

23. Hvor mange land har du bodd i?
2

24. Hvor har du bodd?
Oslo, Toulouse, Oslo, Toulouse, Oslo, Hvaler, Fredrikstad, Moelv, Trondheim og Oslo

25. Liker du sko, sokker eller barfot?
strømpebukser hver dag, men barfot i gresset.

26. Er du sosial?
Ja og nei. Er veldig sosial, men trenger alenetid en gang i blandt.

27. Hva er din favorittis?
Mørk sjokolade, helst med sjokoladebiter.

28. Hva er din favorittdessert?

Pannacotta med ekte vanilje og bringebærsaus.

29. Liker du kinamat?
Ja, om det ikke er uncle bens, men liker vietnamesisk bedre.

30. Liker du kaffe?
Jeg har lært at man ikke skal si æsj til mat og drikke, men æsj!

31. Hva drikker du til frokost?
Vann, te eller eplejuice.

32. Sover du på noen spesiell måte?

På siden i en ball om jeg er alene, i skje om jeg er sammen med noen.

33. Kan du spille poker?
Jeg innbiller meg det.

34. Liker du å kose?
Helst seks timer daglig sammenhengende.

35. Er du et avhengighetsmenneske?
Ja

36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Ja, kongen. Oi, nå skrøt jeg på meg at jeg kjenner han. Det gjør jeg ikke.

37. Vil du ha barn?
Ja, minst 2. Og så mange jeg og mannen i mitt liv har råd til etter det.

38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Fransk og engelsk.

39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
ja, etter å ha besvimt utenfor Oslo City i september i fjor. Det var flaut.

40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Basseng, men om jeg først er ute i havet så får du meg ikke opp igjen. Mest fordi jeg er livredd for å komme borti tang på vei opp.

41. Hva bruker du helst penger på?

Fine kjoler.

42. Eier du dyre smykker?
Nei

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?

Big bang theory, criminal minds og masse mer. 

44. Kan du rulle med tunga?
Om jeg konsentrerer med skikkelig, men da ser det fryktelig dumt ut.

45. Hvem er den morsommste personen du kjenner?
Marilou, Helena og Jonas.

46. Sover du med kosedyr?
Om jeg er alene. Han heter Teddy.

47. Hva har du som ringelyd?
En som iphone har.

48. Har du klesplagg fra du var liten?
Ja, de ligger hjemme hos mamma.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
En rød retrostol.

50. Flørter du mye?
Jeg gjør visst det.

51. Kan du bytte olje på bilen?
JA!!! Og peile!!

52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Nei, men så har jeg ikke lappen i noe heller.

53. Hva var den forrige boka du leste?
«Imorgen var jeg alltid en løve» av Arnhild Lauveng.

54. Leser du avisa?
Ja, mest på nett, men helst på papir.

55. Abonnerer du på noe magasin?
Rom123.

56. Danser du i bilen?
Ja.

57. Hvilken radiostasjon hørte du på seinest?
P3, for jeg har dusjradio og den får bare inn P3.

58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
«nabovarsel! Imorgen feirer jeg bursdag. Unnskyld!»

59. Når var du i kirka sist?
Husker ikke

60. Er du lykkelig?
Veldig!

Jeg fant denne på Hjartesmil, og tenkte at jeg vil også svare på spørsmål jeg alt vet om meg selv.

4 kommentarer om “Soixante

  1. Hei Kine,
    jeg måtte slette facebook litt, men om du har noen nyheter om besøk til London så kan du jo maile meg på fornavnet mitt dot etternavnet at hotmail dot com :) Eller iMessage meg på engelske nummeret om du har iPhone. :)

    Liker at du har blogg! <3

Legg igjen en kommentar

