Året jeg begynte å gå tur

Jeg har en venn. Han heter Bjørnar. Bjørnar er på facebook. Der har han et album, det heter «Sumaren eg byrja å gå på tur». Når jeg leste den setningen så ville jeg også gå tur. Det så så koselig ut. Så idag dro jeg på tur. Det skal jeg gjøre igjen.

Under et tykt lag med is, så kunne jeg se vannet smelte og renne bort. Som å se våren vente bak vinteren. Kjærleik.

(De siste bildene skulle være en stilbildefilm, men jeg fins ikke teknisk og wordpress nektet meg å laste opp den jeg lagde…)

Legg igjen en kommentar

