Hånda full av klinkekuler

Jeg har en venninne, og hun syntes at jeg trengte litt glede i hverdagen. Så idag begynte hun å sende meg oppdrag. En om dagen. I dag fikset jeg endelig LP-spilleren min og hørt Neil Young sin stemme fylle rommet mens jeg lå på gulvet og kjente ro og glede fylle hele meg. Fra rot til spiss.

Imorgen skal jeg kjøpe «potensgiverne» og lese hvertfall et kapittel om dagen.

Torsdag skal jeg klippe meg. Jeg vet ikke hvordan. Men jeg har fått beskjed om at det må være en synlig forandring.

Jeg anbefaler deg å gjøre en sånn avtale med en venninne.  Annenhver dag eller annenhver uke kan dere bytte på hvem som gir hvem oppdrag. Men gjør det. Det ligger nemlig litt magi i å glede seg selv og andre i hverdagen.

3 kommentarer om “Hånda full av klinkekuler

Legg igjen en kommentar

