Whiskey og dårlig musikk

Jeg vil ikke bo alene lenger. Jeg vil bo med deg. Så vi kan drikke whiskey og danse til dårlig musikk.

5 kommentarer om “Whiskey og dårlig musikk

  1. Ikke klag på å bo alene, det er en fantastisk luksus. :P her tjener jeg ca 80% av hva en hybel koster i måneden.

    1. Jeg pleide å tenke det jeg også, men etter 1 og 1/2 år alene så savner jeg å bo med noen. Men det er en mulighet for at det forandrer seg til neste år :) Når kommer du hjem?

      1. Jeg er hjemom en tur 9.-12. August for en familiegreie. Får ikke dratt til Oslo tror jeg, muligens litt på fredagen. Hadde vært koselig å sees. Nå som jeg jobber fulltid og greier blir det ikke ofte jeg kommer meg til Norge :/

        Og ja, det er vel pros and cons med å bo alene. Jeg er bare litt sjuk etter å ha bodd 6 år i kollektiv. Er så lei av andre folk! haha. Håper på å dele en hybel med W fra september av, det hadde vært så luksus.

        Når kommer du til London?

      2. Men du er heldig som har fått jobb da :) Og jeg håper dere klarer å skaffe dere en hybel! Hadde vært utrolig kos å treffes. Normalt sett kunne jeg kommet til Fredrikstad, men er øyahelg, så holder meg i Oslo. Skulle egentlig tillondon i mai/juni, men sparte pengene og besøkte familien i frankrike istedet. Og 21 september drar jeg til Singapore for å besøke Helena. Blir til 19 Oktober. Og før det skal jeg en tur til Trondheim. Huff… Kanskje jeg kan dra en tur i starten av desember om jeg har råd. Da kan jeg kanskje få unna litt juleshopping der :) Men det kommer veldig an på hva jeg har av penger etter asiaturen :)

Legg igjen en kommentar

