I can see the world from a different side

8127608217_2fbe808d46_z

Du er så vannvittig vakker der du ligger. Uredd, med halvåpen munn og lukkede øyne. Du er så vannvittig vakker når du lar meg se hele deg. Se hver føflekk, hver rynke og hvert et hårstrå. Når du lar meg kjærtegnet hele deg uten å sno deg unna. Uten å trekke inn magen. Når du snur deg mot meg istedenfor bort fra meg. Når du ler, for så å lene deg over meg og la leppene våre møtes.
I de stundene tenker jeg at vi kunne blitt noe mer. Noe mer en hete netter og fuktige lepper. At vi en dag kan reise oss fra sengen og spise frokost sammen. At jeg kan kysse deg ved kjøkkenbenken, gå tur i parken og se deg smile mens jeg blendes av sola som skinner gjennom håret ditt. At du vil la meg få se den kvinnen jeg innbiller meg du er innerst inne. Sårbar, men med styrke nok til å møte enhver hindring.
 
Men så våkner du, og jeg innser at det aldri vil skje. Jeg ser deg runde dørstokken i gårdsdagens blondetruse. Og mens du lar meg ligge igjen i lukten av rødvin og svette kropper, så innser jeg at det er helt greit. At vi er magiske om nettene, og vi trenger ikke mer.
4 kommentarer om “I can see the world from a different side

    1. Nå ble jeg helt satt ut. Du er den første personen, bortsett fra mine nærmeste venner, som har funnet og kommentert bloggen min. Tusen, tusen takk, dette gjorde dagen min!
      Nå er det min tur til å utforske deg :)

  1. jeg tenker også sånn noen ganger, tenkte det inatt da vi lå svette og utslitte oppå hverandre at det hadde vært fint om vi kyssa på trikken, eller lagde frokost sammen og lagde planer for dagen. men så innser jeg også at det er bedre at det er som nå at det bare er litt magisk avogtil.

  2. Tilbaketråkk: Tristhet, kåtskap, forelskelse og mot | Gå med meg

Legg igjen en kommentar

