Et busskur fullt av hjerter

http:/I Love U Magda #1

«Noen ganger tenker jeg at håret mitt lukter for godt til at jeg skal sove alene.»
 
Det tenkte jeg mens jeg sto i dusjen idag. At håret mitt lukter for godt til at jeg skal sove alene.
Det er ikke det at jeg er ensom. Jeg har verdens beste venner. Jeg har bare ingen som aller helst vil være med meg, som heller vil være der jeg er enn noe annet sted. En som kan dra opp glidelåsen på kjolen min. Som vil spille kort med meg i senga. Under dyna. Som er med på epleslang midt på natta. En som vil finne på nye, rare, morsomme og koselige ting med akkurat meg, som syns jeg er den beste i hele verden. Som maler et busskur fullt av hjerter for meg.
 
Og som Hannah sier «…and wants to have sex with only me.»
 

2 kommentarer om “Et busskur fullt av hjerter

Legg igjen en kommentar