Sumpen

246801_10150638672425533_1437393_n IMG_7395 300853_10150874405760533_1035034921_n

Idag er det 10 år siden. 10 år siden vi sto på hver vår side av en stor gressplen i en ganske så stygg skolegård. 10 år siden vi gikk med nølende skritt mot hverandre, møttes på midten og aldri forlot hverandre.
 
Du er noe av det fineste som har hendt meg. Du er der alltid. For alltid. Og du forstår så ille godt hva en blank melding betyr, du trenger ingen forklaring. Du pusher meg når jeg trenger det. Og holder meg oppe når jeg tror at jeg ikke kan klare mer. Du drikker rom og cola på mcdonalds med meg. Har snegle og skilpaddeløp i midtbyen i sene nattestimer. Smelter sjokolade og spiser det med skje rett fra kjelen. Vi triller og vi gråter sammen. Vi trenger ikke ord. Men vi trenger hverandre. Takk for 10 fantastiske år. Jeg gleder meg til de 10 neste. 
 
Sjokomo.
 
Denne vakre jenta skriver den fantastiske bloggen photographs and souvenirs. Den syns jeg dere skal sjekke ut <3
3 kommentarer om “Sumpen

Legg igjen en kommentar

