Jeg nuller ut passet mitt

DSC_2678
 
Jeg har klart å skape avstand, og har tatt frem teksthefte ditt igjen. Noen dikt og setninger slår meg hardt. Jeg tenker at du skal faen meg ikke ha noe vanlig jobb. Jeg tenker at Westerdals er teit, men vurderer allikevel å søke. Tenker at jeg vil til utlandet. Kanskje jeg skal søke der. Kanskje jeg skal drite i utdannelsen og heller ta lappen og kjøre min vei. Jeg drar nå, og kommer aldri mer tilbake. Kjøre til jeg er tom for bensin og bo der bilen stopper. Fylle på tanken når jeg er lei og kjøre videre. Repetere mønsteret. Jeg liker ikke repitisjon, men kanskje jeg skal repetere det for det. Kanskje det vil skje noe uventet i repetisjonen. Kanskje inspirasjonen ligger i repetisjonen.
 
Jeg prøver å skrive -men stopper opp.
Jeg legger pennen fra meg.
Men det river likevel.
Inni meg er det noe som bare jeg vet om.
Noe som må ut, men jeg har ikke samlet mot nok ennå.
En dag.
Plutselig.
 
 
Skrevet Mars 2013
Legg igjen en kommentar

