Jeg bærer dere med meg i den plassen bak ribbeina

4897136066_6acf6fc987_z 4897136042_0caf271cd9_z 4888868985_3ca106745f_z 4879846396_c2327b48c8_z 4879845760_f22d47ee2d_z

Det er kanskje feil å si dette om seg selv, men jeg har et stort hjertet. Og jeg har kanskje ikke flaks i kjærestekjærlighet, men jeg har flaks i vennskapskjærlighet.
Det har seg også sånn at jeg blir glad i alle som tillater meg å elske dem. Det har ikke noe å si om det er kjærester, forelskelser eller venner. Når jeg først blir glad i deg så blir jeg det av hele mitt hjertet. Og når du først har krøpet inn i hjertet mitt, så har du en plass der for alltid. Vi har kanskje ikke har hatt kontakt på 1 uke, en måned, 1 år. Det kan ha gått så lenge som 5 år. Men du er ikke glemt.
 
Jeg har så enormt mange fine mennesker i livet mitt. En av grunnene til det er at om jeg møter et menneske som jeg syns det er verdt å bli kjent med, så har ikke det mennesket noe annet valg enn å bli min venn. Og når du først er vennen min så er jeg der for deg når du trenger det. 100 prosent, alltid, uansett når på døgnet.
 
Men det er et minus med å bli så fort glad i mennesker, og å ønske å være der for alle hele tiden. Det er ikke tid. Jeg vil så mye mer enn jeg rekker. Så dette er for å fortelle dere at selv om jeg kanskje ikke ringer deg på en uke eller et år, så er du ikke glemt. Du er like viktig for meg for det. Og tar ikke jeg kontakt med deg, så kan jo du ta kontakt med meg? Plukk opp telefonen, send en melding, eller enda bedre et brev. For jeg er så uendelig glad i deg. Jeg håper du vet det.
En kommentar om “Jeg bærer dere med meg i den plassen bak ribbeina

Legg igjen en kommentar

