Jeg ville ikke gi deg halve meg

_DSC2458_DSC2499 _DSC2452
 
Jeg fortalte deg det,
at jeg ikke kan elske deg.
At jeg liker deg,
så jævlig mye.
Men at jeg ikke kan elske deg.
At jeg ikke vet om jeg noensinne kan elske noen.
Stole på noen.
Jeg ikke klarer å være der for meg selv,
hvordan skal jeg da kunne være der for deg?
Jeg ikke ville gi deg halve meg
når du fortjener hele.
Så stikk!
Gå og lev livet ditt, og glem meg.
Alt det sa jeg.
 
Men du stakk ikke.
Du ble. Som en venn.
Sa du.
Men følelsene dine forsvant ikke.
De ble sterkere.
Og nå kan jeg kjenne smerten din.
Men hva kan jeg gjøre?
Jeg advarte deg.
Du valgte å bli.
Du valgte å elske.
 
En kommentar om “Jeg ville ikke gi deg halve meg

Legg igjen en kommentar

