Fragmenter

Skjermbilde 2014-08-25 kl. 02.47.49

Det er gått over et år. Og jeg kjenner at det sakte, men sikkert knytter seg inne i meg. Som om det kommer til å eksplodere. Det er som et kaleideoskop av minner. Fragmenter som kommer tilbake i glimt. Alt kommer tilbake. Men ikke han. Han kommer aldri tilbake.
En del av meg har visst det siden den dagen jeg møtte han. At han bare kom til å være en del av livet mitt en kort stund. Det var som om verden hans beveget seg for fort og skinte for sterkt.  Og han kom inn i min for å endre noe hos meg. For så å forsvinne igjen. Lite visste jeg at det skulle bli så permanent. At jeg aldri skulle få se han igjen. 
Legg igjen en kommentar

