Fine, flørtende, morsomme, søte, frekke og rare…

…meldinger som har tikket inn på telefonen min.
 
 
«Dansa en liten time med Elvis.»
 
«Jeg vil ha mann i munn (og andre hull!)»
 
«Håper du plystrer på boytoys og casher inn en lapdance og griner av glede og danser til rytmen pulsen din har mens du holder neven over hodet og roper etter mer. Tipp Topp!»
 
«Du fortjener det aller, aller beste VIRKELIG. Du og Anne deler omsorg-og kjærlighetsprisens førsteplass. Slike fine folk fortjener å få det tilbake x 1000000.»
  
«Hadde det ikke vært for at vi er så gode venner kunne jeg gått lezboh on yawr æs!»
  
«Nattprat?»
 
«OMG! Skulle jeg være ludder eller skulle jeg være ludder?»
 
«Meg vs Meitemarkene 3-150»
 
«Du har superkrefter, er tidenes beste til å kline OG er ett av de mest sprudlende og fine menneskene jeg kjenner. Selvom du er en naiv oversosialistisk hippie ; ) Men vi snakker seriøse klinekrefter. Powerfull superpowers. Du burde gått med kappe! Kapitalist som jeg er burde jeg kjøpt en til deg, men sosialist som du er så kan du vel bare be samfunnet gi deg en siden du fortjener det?»
 
«Hva skjer med menn uten sexdriv?»
 
«Sorry for alle mine sexupdates, men må dele dem med noen!»
 
«Våken som et dovendyr!»
 
«Utfordring: **** i krise. Fant turen til senga til **** for tredje gang på rad. Men denne gangen er romkameraten hans våken og jeg vet ikke hvordan forlate åstedet uten å bli sett. Er i tredje etasje og holder på å tisse på meg!»
 
«Norske menn er så tafatte!»
 
«I love you :* Trengte sprutbæsj nå.»
 
«Livet er så mye mer. Det er venner, latter, vin, gulv, bading, hopping, tårer, klemmer, dans, musikk… Livet er ganske fantastisk det. Selv på mørkegrå dager. For vi har musikk, gulv, vin og tårer de dagene også og det er en del av livet. Og uten mørkegrått så hadde ikke rosa hvert så fint.»
 
«Han ba meg om å «bringe bitches», er du med?»
 
«Ingen kjønnsykdom! Han bare lurte på om jeg ignorerte han.»
 
«Klar for å hviske litt på telefon?»
 
«Ikke verdt å være sykepleier for potensiell 5 minutters sex i fremtiden!»
 
 
 
 
 
 
Legg igjen en kommentar

