Jeg kunne ønske du kunne se deg selv slik jeg ser deg

Skjermbilde 2014-08-25 kl. 05.55.19
 
Du ser ikke smilerynken som danner seg i øyekroken din, eller smilehullet som dukker opp et tienddelssekund etter.
Det var i et sånt øyeblikk jeg forelsket meg i deg. Når du så på meg og smilehullet kom. Jeg håper du ser det mennesket jeg ser, når du ser deg selv i speilet. At du ser godheten, rausheten og varmen som stråler fra deg.
Jeg har en teori om at disse øyeblikkene vi har livet, hvor alt blir snudd på hodet, ender opp med å definere hvem vi er. At vi er totalen av opplevelsene våre, handlingene våre og av menneskene vi har blitt kjent med. Du har vært med på å definere hvem jeg er. Uansett hva som skjer videre, så er jeg takknemlig for det. Jeg ser hva jeg fortjener nå. En som deg. Smart, morsom, flørtende, selvsikker og engasjert. Men jeg fortjener også en som er stolt av meg, en som, uten å nøle, vil kalle meg kjæresten sin, som stopper opp midt på fortauet for å kysse meg foran hele verden, som heller vil være der hvor jeg er enn noe annet sted i verden. Jeg ser det nå. At jeg fortjener mer.
Legg igjen en kommentar

