The sound of silence

Kine_Michelle_Bruniera_Portefølje_2
 
Det er ikke sex som kompliserer ting.
Det er alt i mellom.
Når du stryker hånden over ryggmargen min.
Når du ser på meg, smiler, og tror jeg at jeg ikke ser det.
Når du legger hodet ditt i fanget mitt.
Når du krøller din nakne kropp rundt min.
Det er når du leser de bruksanvisningene og skolebøkene jeg ikke har åpnet ennå, for å forklare meg dem etterpå.
Det er handlingene og berøringene dine, og mine, som kompliserer ting.
Det er disse tingene som gjør at jeg faller for deg. Kanskje det er derfor jeg vil ha sex, for å avkomplisere ting, distansiere meg litt og si at det er det det handler om. Det fysiske. For nå er det ikke det. Nå er det alt i mellom. 
 
 
2 kommentarer om “The sound of silence

  1. Tekstene dine og bildene dine er noen av de fineste jeg vet om. Sitter så og si alltid og måper når jeg leser. Noen ganger tror jeg du har vært inne i kroppen min, funnet tankene og følelsene mine og sortert dem og satt ord på dem for meg på en veldig naturlig og vakker måte, og da er det liksom litt mer ok at de er der. Tusen takk!

Legg igjen en kommentar

