Limbo

Screen Shot 2015-03-09 at 02.10.51 Screen Shot 2015-03-09 at 02.11.13 Screen Shot 2015-03-09 at 02.11.24

Limbo. Limbo er tittelen på avgangsutstillingen til 2 året på skolen min.
Komorebi er tittelen på Cecilia Riis sin del av den. Hun tar for seg en del av historien til Daniel på en så levende og vakker måte at jeg den siste tiden har følt at jeg er tilbake til sommeren 2013. Det er ubeskrivelig vondt, men også utrolig vakkert. Daniel fikk oss til å se verden med nye øyne, han farget livene til de som sto han nær. Jeg har sett bildene, men jeg gleder meg til utstillingen. Til å se dem hengende på veggen samlet. Jeg gruer meg til å få vondt i hver celle i kroppen, men gleder meg til å bli ubeskrivelig stolt av det mennesket som jeg er så heldig å få kalle min person.

Jeg håper jeg ser deg i Lille Grensen 7 på vernissagen den 19 Mars mellom 19 og 23. Utstillingen er ellers åpen mellom 20 og 26 Mars fra klokken 10-18 mandag til fredag og 11-16 lørdag og søndag.

En kommentar om “Limbo

Legg igjen en kommentar

