Station

For tre år siden så tok jeg abort. For noen kan det høres brutalt ut å si det sånn. For meg er det helt naturlig. Jeg gjorde det som var riktig for meg, i den situasjonen jeg var i. I de timene man venter på at tablettene skal virke, at smerten og blodet skal komme, er det mye tid til tenking. Jeg var likevel aldri i tvil om valget mitt. Men jeg undret meg over hvorfor jeg ikke følte det som media og vennene mine snakket om. Anger, tvil og skam.

Dette er min tolkning av mine egne følelser i ventetiden.

Advanced_KineMichelleBruniera_01

Advanced_KineMichelleBruniera_02

Advanced_KineMichelleBruniera_03

Advanced_KineMichelleBruniera_04

Advanced_KineMichelleBruniera_05

Advanced_KineMichelleBruniera_06

Advanced_KineMichelleBruniera_07

Advanced_KineMichelleBruniera_08

Advanced_KineMichelleBruniera_09

Advanced_KineMichelleBruniera_10

Legg igjen en kommentar

