Når syrinene blomstrer i Bygdøy Allé

_DSC6981
_DSC2896-2
DSC_3076
Jeg er kanskje kravstor, men jeg vil ha mer. Jeg vil ha mer enn den ene kvelden sammen. Mer enn en tur fra Bygdøy Allé til Jernbanetorget. Mer enn pjusking i en mørk kinosal, klining i tomme gater,  tafsing på parkbenker og slibrig snakk i barer. Alt jeg ber om er en natt med deg, fullt og helt. Hvor vi gir oss hen til lyst og kåtskap. Hvor jeg kjenner hendene dine på meg og armene dine om meg. En natt hvor vi smelter til et, hvor vi sovner i skje. En natt hvor vi kan finne ut hva vi ønsker videre. Om vi ønsker noe videre. En natt til å bli kjent. En natt i symbiose.
Legg igjen en kommentar

